Toimintamme kasvaa – haemme nyt konesalitiimiin teknistä asiakaspalvelijaa

Toimintamme kasvaessa haemme konesalitiimiimme Teknistä asiakaspalvelijaa.

Avaintehtävänäsi on asiakaspalvelu Herman IT:n Service Deskissä, olennaisena osana asiakaskommunikointi sekä asiakasyhteydenottojen käsittely yhdessä ratkaisijoiden kanssa.

Tämän lisäksi työhön kuuluvat erilaiset järjestelmien valvonta- ja hallintatehtävät. Tehtävänäsi on varmistaa laadukas asiakaskokemus kaikenlaisissa asiakaskohtaamisissa.

Sinulla on:
– Soveltuva tutkinto ja vähintään vuoden työkokemus alalta.
– Hyvät vuorovaikutus-, tiimityöskentely- ja asiakaspalvelutaidot.
– Energinen ja asiakaslähtöinen ote työhösi sekä kiinnostus oman osaamisesi kehittämiseen.

Tarjoamme Sinulle haastavia ja mielenkiintoisia työtehtäviä sekä mahdollisuuden kehittyä IT-alan ammattilaisena kasvavassa yrityksessä.

Jätä hakemuksesi sähköisesti 2.9. mennessä täällä.

Lisätietoa tehtävästä antaa Data Center tiimin esimies, Hanna Karjalainen, +358 50 355 7579, hanna.karjalainen@hermanit.fi