Haussa tekninen asiakaspalvelija

Toimintamme kasvaessa haemme konesalitiimiimme Teknistä asiakaspalvelijaa

Avaintehtävänäsi on asiakaspalvelu Herman IT:n Service Deskissä: käsittelet asiakkaiden yhteydenottopyyntöjä ja kommunikoit asiakkaiden kanssa sujuvasti, yhteistyössä ratkaisijoiden kanssa.Tämän lisäksi työhösi kuuluvat erilaiset järjestelmien valvonta- ja hallintatehtävät. Tehtävänäsi on varmistaa laadukas asiakaskokemus kaikenlaisissa asiakaskohtaamisissa. Kohtaamisissa olet korvat höröllä asiakkaiden palautteen ja toiveiden suhteen; näin autat yritystämme kehittymään ja kasvamaan.

Sinulla on:

  • Soveltuva tutkinto ja vähintään vuoden työkokemus alalta.
  • Hyvät vuorovaikutus-, tiimityöskentely- ja asiakaspalvelutaidot.
  • Energinen ja asiakaslähtöinen ote työhösi sekä kiinnostus oman osaamisesi kehittämiseen.

 

Eduksi lasketaan tekninen osaaminen tai kiinnostus teknologioihin siten, että perehdytyksen jälkeen voisit ratkoa ainakin tavanomaisimpia palvelupyyntöjä myös itsenäisesti.

Tarjoamme sinulle reilun palkkauksen ja hyvät edut, poikkeuksellisen mukavan työporukan sekä mahdollisuuden kasvaa omassa tehtävässäsi. Tehtävässä sijoitut Kajaanin toimipaikkaamme.

Hakuaikaa on 18.8. saakka ja lisätietoja tehtävästä antaa Hanna Karjalainen, puh: +358 50 355 7579, tai hanna.karjalainen @ hermanit.fi

Jätä hakemuksesi osoitteessa: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?dbbed6f2