Tuki

Pidämme huolta palvelusi käytettävyydestä

Herman IT:n asiakastuki palvelee ja pitää huolta palveluiden käytettävyydestä. Asiakkaamme saa nimetyn henkilökohtaisen palvelupäällikön, joka huolehtii asiakkaan palvelun laadusta ja kehittämisestä. Herman IT:n tukipalvelut palvelevat jopa vuorokauden ympäri valitun palvelutason mukaan.

Huolehdimme palvelimien viimeisimmistä tietoturvapäivityksistä sekä valvomme palvelinten kapasiteettia, varmistuksia ja suorituskykyä. Vastaamme palvelinympäristön toimivuudesta asiakkaan kanssa sovitun palvelutason mukaisesti. Asiantunteva henkilökuntamme ja tehokkaat työkalut varmistavat nopean reagointimme kaikkiin mahdollisiin ongelmatilanteisiin jo ennen kuin niitä ehtii tapahtua. Noudatamme palvelutuotannossamme ITIL:n parhaita käytänteitä, jonka avulla palvelujen tuottamiseen tarvittavia prosesseja voidaan johtaa tehokkaasti.

(Herman IT Palvelupäällikkö on vastuussa palvelunhallinnasta, raportoinnista, ongelma- ja muutoshallinnasta. Palvelupäällikkö käy läpi palveluraportit asiakkaan kanssa kvartaaleittain.)