Tuki

Herman IT:n asiakastuki pitää huolta palveluittesi käytettävyydestä

Asiakkaamme saa nimetyn yrityskohtaisen palvelupäällikön, joka huolehtii asiakkaan palvelun laadusta ja kehittämisestä. 

Huolehdimme palvelimien viimeisimmistä tietoturvapäivityksistä sekä valvomme palvelinten kapasiteettia, varmistuksia ja suorituskykyä. Vastaamme palvelinympäristön toimivuudesta asiakkaan kanssa sovitun palvelutason mukaisesti. Asiantunteva henkilökuntamme ja tehokkaat työkalut varmistavat nopean reagointimme kaikkiin mahdollisiin ongelmatilanteisiin jo ennen kuin niitä ehtii tapahtua. Noudatamme palvelutuotannossamme ITIL:n parhaita käytänteitä, jonka avulla palvelujen tuottamiseen tarvittavia prosesseja voidaan johtaa tehokkaasti.

Tuen yhteystiedot

Ma – Pe 08:00 – 16:00
tuki @ hermanit.fi
+358 50 597 5381 (Ainoastaan tukipuhelut tähän numeroon)

Konesaliasiakkaiden Service Desk:

https://servicedesk.hermanit.fi