Herman IT:n asiakastuki pitää huolta palveluittesi käytettävyydestä

Asiakkaamme saa nimetyn yrityskohtaisen palvelupäällikön, joka huolehtii asiakkaan palvelun laadusta ja kehittämisestä. 

Huolehdimme palvelimien viimeisimmistä tietoturvapäivityksistä sekä valvomme palvelinten kapasiteettia, varmistuksia ja suorituskykyä. Vastaamme palvelinympäristön toimivuudesta asiakkaan kanssa sovitun palvelutason mukaisesti. Asiantunteva henkilökuntamme ja tehokkaat työkalut varmistavat nopean reagointimme kaikkiin mahdollisiin ongelmatilanteisiin jo ennen kuin niitä ehtii tapahtua. Noudatamme palvelutuotannossamme ITIL:n parhaita käytänteitä, jonka avulla palvelujen tuottamiseen tarvittavia prosesseja voidaan johtaa tehokkaasti.

Tuen yhteystiedot

Ma – Pe 08:00 – 16:00
tuki @ hermanit.fi
+358 50 597 5381 (Ainoastaan tukipuhelut tähän numeroon)

Konesaliasiakkaiden Service Desk:

https://servicedesk.hermanit.fi

POSTED BY Herman IT Markkinointi | 16.8.2019

Partner Blog: Learning from data and providing hidden insights

Nelson Fernandes, Senior VP Product & Global Business Development, Planet-AI Planet-AI is a science and R&D driven software company...

Lue lisää

POSTED BY Herman IT Markkinointi | 6.6.2019

Kehitä ketterämmin, laita koodi konttiin

Konttiteknologia on sovelluskehityksen ketterä mahdollistaja, joka vapauttaa resursseja ja tuottaa säästöjä. Kontti lyhyesti Kontteja ja kontitusta voi kuvailla monellakin...

Lue lisää

POSTED BY Herman IT Markkinointi | 10.4.2019

Miksi konesalien energiaverotusta pitäisi muuttaa?

Dataa tuotetaan ja kulutetaan yhä kiihtyvällä tahdilla. Dataa tuotetaan kaikkialla, ja valtaosa käyttämistämme palveluista on jo digitaalisia, tai niihin...

Lue lisää

OTA YHTEYTTÄ